Svar på frågor

 
Postat av: Anonym   

undrar hur din mamma och pappa ser på flytten till LA nu när du fått en argentur? :) vet att din mamma var lite tveksam men ändå stöttande till en början men att din pappa tyckte du borde satsa på en karriär i sverige, så därför undrar jag om deras syn har ändrats? såklart att de är otroligt stolta och så men förutom det! hoppas din dag är super :)

     2013-03-05 @ 16:15:19
 
Svar: Dom är fortfarande tveksamma, specielt pappa, men han är inte det största fanet av USA. Mamma är lite mer med på allt nu, det känns nästan som hon försöker flytta till USA nu :P ibörjan ville hon bara bo här i ett år och sen flytta tillbaka till sverige men nu försöker hon fixa så hon kan bo här på halvtid efter vi har bott här i ett år. Både mamma och pappa är väldigt stolta att jag har åstakommit så mycket så fort men dom är fortfarande skeptiska till skådespelarbranchen, men det känns som om dom mjukas upp liiite för varje steg jag tar. :)
 
 
 
Postat av: Sara   

Hur blev det med "skuggan av lasermannen"? Spelade ni in den eller vad hände?

     2013-03-10 @ 20:44:09
 
Svar: Nej vi har inte spelat in den... vilket gör mig väldigt frustrerad, om jag får vara helt ärlig. Nya datum sätts hela tiden för inspelningarna och jag tror allid att vi snart ska spela in filmen men sen blir det uppskjutet... det nya datumet är i sommar... men som sagt vet inte hur det blir med det, men projektet är inte nerlagt i alla fall...
 
 
 
Postat av: nina - LA   

Hej! flyttar till LA i sommar och undrar hur mkt ditt körkort kostade? :) vet att det är billigt och så men har hört allt från $10 till $100 typ!

     2013-03-15 @ 13:49:45    
 
Svar: Gud vad kul! LÄste att du skulle gå på SMC och studera mode :) gud vad roligt! Om du behöver någonstans att bo så ska jag hyra ut ett rum i min nya lägenhet :) men i alla fall... för mig kostade det 60 dollar, men det var bara för att jag kuggade testet 3 gånger så jag behövde om registrera mig så jag behövde betala dom första 30 registrerings dollarna igen, hoppas det där var begripligt :P

Kommentarer
Postat av: nina - min flytt till LA

Svar: Ja jag läser den! Jättebra och tycker det är kul att följa din resa :) jag har redan hittat roomies sen några månader tillbaka, men hoppas du hittar någon kul att bo med! Jag har tänkt stanna hela livet, så bara att plugga blir det inte haha. ska fightas för att stanna så länge som möjligt :)! Kram!

2013-03-18 @ 20:33:53
URL: http://ninarockstedt.blogspot.com
Postat av: N

Åhh jag vill också flytta till L.A och bli skådespelerska! Skulle inte ha något emot att vara roomies med dig hihi ;D Är bara 15 år och ska börja i gymnasium till sommaren så tror inte jag får flytta ensam utan föräldrar till L.A även om jag har släktingar och min morfar har ett hus i Florida hmm.. Dessutom har jag inget problem med att få visum då min låtsas pappa är Amerikansk, Min mamma har Amerikanskt pass vilket jag också ska få snart, min pappa har bott i L.A och sen bor min morfar där och har gjort massa saker som tydligen uppskattades hehe... Aja man kan ju alltid drömma lite hehe :)

2013-03-18 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0