Ensam

Lämnade mamma på flygplattsen kl 8 på kvällen, hon ska åka hem till sverige och jobba i lite mer än 2 veckor och jag ska bo ensam är i Los Angeles, jag är ensam nu! Var inte ett dugg nervös innan eller nu heller när jag faktiskt är ensam, men mamma var VÄLDIGT nervös, det var ganska irriterande... :P och det var den första gången jag körde bil själv hem från flygplattsen, konstrigt nog kännde jag mig inte nervös när jag körde, vilket jag trodde jag skulle vara. Skulle nog vara mer nervös ifall jag skulle behöva åka till skolan på måndag men jag har spring break nästa vecka, passar perfekt för jag är UTMATTAD! Ska bli skönt att bara vila nu...

Kommentarer
Postat av: Emma

Glöm inte berätta hur dina auditions går! :)

2013-03-24 @ 10:40:14
Postat av: Jaz

Hej, Klara! jag skulle bara höra med dig. Vet du vart man kan få tag på billiga rum i LA? jag vill mer än ALLT annat flytta dit, men min mamma vill inte ens åka dit på semester för att det är för dyrt! så vet du något billigt ställe man kan bo på? skulle vara super om du kunde svara. kram! p.s, håller tummarna för dig!

2013-03-24 @ 18:17:05
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

Klaara jag har bokat biljetter! WEEEEHOOO

2013-03-25 @ 22:57:34
URL: http://josefinsdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0