Full rulle

Har haft 2 auditions idag och ett möte för hosting jobbet som jag fick, kommer inte ihåg om jag berättade om det. Hade igentligen bara en audition men när jag satt i väntrummet till auditionen kom en kille fram till mig och frågade om jag ville göra en audition för hans kortfilm som han ville göra en långfilm av. Det finns nämligen många lokaler som har en massa små rum som hyrs ut till folk dom håller auditions så flera auditions pågår på samma gång. Tror han frågade mig för att det var ingen som kom till hans audition, men det var ju bra för mig! :p vet inte om jag gjorde ett bra jobb eftersom jag läste igenom manuset en gång, han frågade mig också om jag kunde spela upp en annan scen ut manuset, så jag gjorde det. Hoppas att eftersom det inte var några där så kanske jag verkligen kan få den här rollen :) + den första auditionen jag var på verkade gå bra, dom verkade vara nöjda med mitt framträdande, dock så stod det i annonsen att dom inte ville ha någon med en accent, vilket jag har, så det är nog ganska kört men dom kommenterade inte min accent i alla fall :) hoppas jag har fått en mindre tydlig accent!
Mötet för hosting jobbet gick bra, det verkar som vi tonåringar i stort sätt kommer få styra programmet eller i alla fall ha mycket att säga till om vad vi vill diskutera om. Programmet heter Teen Review där vi kommer diskutera om ämnen som intresserar och berör tonåringar! Ska bli riktigt kul! Dom ska försöka få ut programmet på tv men först måste vi spela in den första episoden så vi kan söka pengar och visa upp den för tv kanalerna! Ska bli riktigt kul! Kan berätta mer med tiden! :)
Det har varit en fullspäckad dag, men rolig :) + jag har fått info som kan hjälpa min musik karriär :) kan berätta mer om det sen!
God natt! Kommer hem till Sverige den 2 juli! Ska bli kul att träffa vänner och släckt igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0