MER VIDEOS - Music Video shoot "Teenage Girl"

Jag har nu haft lite tid här i Sverige och haft tid att jobba på lite videos, så klippte ihop videon från min första inspelning som var en musik video inspelning. Jag har också en massa andra videos som jag ska klippa ihop, det är från filminspelningar i LA och bloggar från Los Angeles. Så hoppas ni tycker det är kul att få se, jag har ju inte haft tid att klippa ihop dom under året!
 
+ glömde att lägga upp den här videobloggen jag gjorde om min första flygning själv! :P haha det gick ju som det gick!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tittade precis på musikvideon och du var ju med mycket! Det var verkligen till din fördel också att du var den enda rödhåriga, för du stod verkligen ut! Superduktig!

2013-07-28 @ 23:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0