Svar på komentar om Miss It Halsband

Postat av: Emma   

Tyckte nog tyvärr att 70 kr för en tråd med en stor "pärla" var lite mycket :/ Men coola var de!

     2013-01-28 @ 18:38:14
 
Svar: Om man utrycker det så så verkar det nog som lite mycket, designen är enkel men också otroligt snygg, enkelt är oftast snyggast. Sen är "tråden" som du uttrycker det i riktigt läder, så halsbanden har bra kvalitet. Och du verkar ha dålig koll på hur mycket smycken faktiskt kostar, men i sverige ligger halsband i den billigare prisklassen på 99-129 så 70 eller 67 kr (dollarn ligger runt det) är VÄLDIGT billigt för det man får + dom är inte mass producerade så det är inte flera hundra tusen som kommer ha samma smycken som dom som köper halsbanden.
Dock kul att du håller koll på vad jag gör! :) tack, personligen ÄLSKAR jag verkligen mina designer (annars skulle jag såklart inte sälja dom! :P)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej men gud, jag uttryckte mig urkasst :P Jag älskar de också, supermycket! Men det är det att det är mycket för mig, för jag har inte så mycket pengar ;) Jag älskar de också, för de är så originella och coola!

2013-01-29 @ 13:15:32
Postat av: Anonym

Gud vad fina smycken du gör! :)
Har du mkt kunder? Hur många har köpt dina produkter? :)
hoppas på välgång

2013-02-06 @ 19:50:42
Postat av: j

uppdatera oss om ditt liv! :)

2013-02-08 @ 15:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0