Photoshoot for Miss It Fashion

Pust, har hållt på nu i en och en halv timme, från ca kl 15-16.30, och tagit foton på mina smycken till mitt företag. Mamma har hjälpt mig otroligt mycket och tagit alla fotona och jag har lekt modell :) man får använda det man har om man är små företagare eller inte har någon större budget. Men jag har ju en sysyemkamera så dom blir ganska kvalitets professionella, vilket man behöver om man vill sälja något och bli tagen seriöst.
Så nu har jag ett par foton, dock tror jag inte jag hinner ladda upp dom ikväll som jag trodde jag skulle hinna... jag har 40 olika produkter som ska läggas ut. Det är lite svårt att hinna med ikväll har läxor och ska träna, och under veckan har jag ju läxor, skola och så tränar jag ju varje kväll. Det kan nog dröja tills nästa helg tills jag ger ut hemsidan, i bästa fall, har ju en egenskap att vara en tidsoptimist när det gäller mitt företag... men jag lär mig :)
Det var kul att bli av med det här steget, det var ju lite kul att bli fotad också men det är ganska ansträngande att organisera alla smycken óch outfits, sätta smyckena i rätt ställning och vinkel och samtidingt "modella" dom samtidigt som jag måste kolla så varje foto mamma tar blir tillräckligt skarpt, rätt vinkel, rätt ljus och i rätt poes... det är mycket. Sen måste man också hitta ett ställe med rätt ljus, vilket tog ett tag.
Det här var ett stort steg i att starta upp mitt företag och det är väldigt kul att snart vara igång ÄNTLIGEN, det har ju tagit flera månader att komma igång. Från att komma på iden, desigan produkter, hitta material, beställa, skapa sidan och skapa smyckena, och det eviga reserchandet i varje stadie!
 
Jag är faktiskt ganska stolt över mig själv, det är inte menat att låta arrogant eller något, men jag har gjort så mycket och lagt ner timmar efter timmar på allt, så jag tycker det är sunt att jag är stolt över det jag gjort, brukar nästan aldrig bli stolt över mig själv, men har börjat lära mig att bli stolt över mig själv på senaste tiden :)
 
 
 
Postat av: Felicia   

Längtar tills man kan börja köpa smycken ur ditt företag.

     2013-01-22 @ 17:53:58
 
Svar: Tack :) längtar verkligen tills jag får upp produkterna! Och hoppas verkligen ni gillar dom! :)
 
 
 
     Postat av: Jennica   

Åh snälla kan du inte länka när du lägger ut på etsy.??

     2013-01-23 @ 18:46:37
 
Svar: Inte just nu, jag vill gärna ha några produkter uppe på sidan innan jag börjar ge ut den till folk och jag vill testa hur betalningen fungerar och hur jag får beställningarna innan, måste veta hur sidan fungerar och ha något att sälja :P hoppas du förstår!
Men tack för att du vill ha adressen :) ni kommer få veta den inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0