Mitt första tidnings omslag!

Jag vet inte om ni såg, men jag var på framsidan av SvDs kulturdel i onsdags :) för ca 2 år sedan gjorde jag ett fotojobb för en fotograf/konstnär som gjorde ett prejekt där hon försökte fånga stunderna när man blinkar, öppnar munnen och dom stunderna där man ser konstig ut och som man inte tänker på. Hon ville att man skulle se ung ut och hon skulle använda bilderna till en konstutställning, hon använde en av mina bilder på utställningen och nu har jag hamnat på framsidan till SvD kulturdel så jag antar och hoppas att hon blev nörjd med fotona. :) Men anledningen att det här hände var att hon har tydligen gjort en bok nu som jag antar att bilderna kommer hamna i, jag viste inte om att det här skulle hända men det var en kul översakning, och dom nämde tydligen mitt namn också :)
Haha jag vet inte om jag ska skämmas eller tycka att det är kul det är ju inte världens finaste bild på mig + att jag var över 10 kg tyngre när bilden togs, men jag tycker det här var kul :) och jag är det jag är och jag har varit den jag har varit :) roligt minne av mig som 15 åring!

Kommentarer
Postat av: Jennica

Hej har en feåga och skulle bli jätte glad om du svarade :) jag älskar usa osv. Men nu när du har flyttat dit och verkligen Bor där, hur är det med sjukvård. Om du blir sjuk får du sjukvård gratis eller hur är det med sånt i Usa? SUPER TACKSAM FÖR SVAR'

Svar: Gud nej det kostar jätte mycket, jämfört med i sverige, dom betalar ju knappt något i skatt här. Tror att det kanske ligger runt 100 dollar per besök... men det beror väll på vad för besök eller vad för någon slags doktor du ska gå till, jag har dock inte det problemet eftersom min mamma är doktor så jag sparar MASSOR :PHoppas det hjälpte!
Kramar Klara
Klara Gadd

2013-01-05 @ 08:53:17
URL: http://myliifeasmee.webblogg.se
Postat av: Emma

Häftigt! :D Spela roll hur du såg ut, YOU'RE ON THE FREAKING COVER! :D

Svar: I KNOW!!! :D O TACK!
Klara Gadd

2013-01-06 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0