7 produkter KLARA!

Var jättetrött i skolan idag eftersom jag var uppe sent och sorterade allt material till mina smycken, till mitt företag. Jag han inte med allt igår så fortsatte sortera efter jag kommit hem från skolan, MEN jag hann även med att göra 7 halsband som nu är säljklara! :) Dock så kommer jag inte lägga ut produkterna i min shop förens helgen, hinner inte. Dock var det elastiska tråden jag köpte till vissa armband var för tjock... en till grop i vägen, men jag har vant mig vid det här laget att sånt händer HELA TIDEN när man håller på med så stora grejer jag håller på med. Ska försöka få in en tunnare tråd i min andra beställning som dom inte har skickat än, hoppas verkligen det fungerar!
 

Kommentarer
Postat av: nina

hej klara! gillar din blogg men skulle gärna velat se fler bilder! :) kanske på ditt område eller liknande. bildbomber är heeeelt okej enligt mig haha, älskar bilder! kram!

2013-01-16 @ 19:35:35
URL: http://accordingtoN.blogg.se/
Postat av: amanda

Va kul! Ser fram emot att se resultatet!

Men kan man starta ett företag när man inte har ett jobbvisum

2013-01-16 @ 21:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0