De jobbigaste veckorna i mitt liv

Har varit off från bloggen ett lång tag nu... som jag är ibland :P jag har haft de tre jobbigaste veckorna i hela mitt liv... jag har varit ensam i två och en halv vecka, flyttade till en annan lägenhet helt själv, hissen gick sönder, hyresvärden försenade inflytten pga vitvarorna var inte insatta i lägenheten, bilen slutade starta, bilen fick punka i Santa Monica, jag låste mig ute ur bilen, har behövt fixa alla vardags sysslor själv, handla, tvätta, städa, OCH jag har haft sjukt mycket i skolan, jag har aldrig i hela mitt liv haft så många läxor på samma gång... Jag vet inte ens om jag vill gå in på alla detaljer, blir trött bara av att tänka på allt... Men det var en riktig vuxen bootcamp vilket är väll bra eftersom jag kommer bo ensam här eftersommaren, men dom här veckorna har varit så SJUKT mentalt jobbiga så jag vill ALDIGT behöva uppleva något sånt igen. Bokstavligt talat allt som skulle kunna gå fel gick fel under precis den tiden då jag var själv här i USA utan någon som kunde hjälpa mig...
Så sjukt skönt att det är över i alla fall...
Hoppas ni har det bra i Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Oj, vad jobbigt du haft det. Hur löste du det med bilden? Fick du lämna den där?

2013-04-21 @ 19:39:42
URL: http://keyi.blogg.se
Postat av: M

Hur hittade du agenturer och så? Vill flytta till LA i framtiden och satsa på en karriär inom skådespel, vad är ditt råd? Agent? Auditions? Utbildning? Hur ska man komma igång? :) Du är så himla grym som faktiskt kämpar och ger allt! Det ska du ha cred för!

2013-04-26 @ 12:19:40
Postat av: Mikaela

Du är så otroligt häftig och modig!
Tack för en fin blogg.

2013-04-26 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0