Vad som hände igår

(Jag måste bara säga att jag stör mig på mitt adobe filmpogram när jag ska publicera en film jag jobbat på måste jag sitta och vänta i 2timmar på att den ska bli klar och sen så blir det ALLTID något fel på den första kopian så jag måste publicera om den och vänta ytterligare 2 timmar...)
Jag skulle lägga ut den här videobloggen ikväll men sen så förstörde mitt film görar pogram min första kopia så jag fick lov att ladda om hela videon medans jag sov nu råkade jag vakna jättetidigt kl är lite över 7 am här... ska lägga mig igen efter det här.
 
Det här är i alla fall vad jag gjorde igår kl ca 1 am
 
Joar och pappa kolla inte på videoklippet jag vill berätta för er över skype, SLUTA LÄSA OCH KOLLA NU!!!
 
 
SEN på kvällen så jag jag in på mitt LA castig konto och gissa vad...?
En annan argentur har hittat mig på LA casting och vill träffa mig!!!!!!!!! :D :D :D HURRE GUD!
Kan det här gå bättre? :) jag är så sjukt lycklig, och jag som trodde min skådis karriär inte skulle ta fart nästan alls för några timmar sedan... :) tänk vad fel man kan ha?
Dock vet jag ju inte om jag kommer bli påskriven av någon av agenturena men man kan ju hålla figrarna, ge järnet och hoppas! :)
 
Ha det bäst i Sverige :)
Bamsekramar Klara

Kommentarer
Postat av: Din lilla kusse ;)

Ååh vad kul! Hoppas allt går din väg och att du blir påskriven! Nu tänker jag skryta lite om dig på min blogg, man blir ju så stolt! Nej men då får du några fler läsare också, och jag ser värkligen upp till dig på punkten att du faktiskt förverkligat din dröm! Eller ja, med stor hjälp från Malin också förstås, men ÄNDÅ så har du ju varit väldigt målmedveten och framåt och med det kommer man långt! Bravo!

Kram på dig så ses vi snart!! <3

Kusin Ellen (ifall du inte fattat det ännu!)

2012-09-15 @ 20:50:01
URL: http://everydaywords.devote.se
Postat av: Din lilla kusse ;)

verkligen* hahaha ;)

2012-09-15 @ 20:51:09
URL: http://everydaywords.devote.se
Postat av: Amanda Jäderlind

sv: aha okej. Aa gör gärna det :) Jag tänker flytta sommaren 2013 :)

2012-09-16 @ 00:47:13
URL: http://amandajaderlind.blogg.se
Postat av: Amanda

Gud va kul! Grattis! :) vilket casting konto är du med i? :)

2012-09-16 @ 03:37:24
URL: http://amandajaderlind.blogg.se
Postat av: Anonym

ååh va kul!. kan inte du lägga upp den monolgågen som du ska göra här på din blogg??:), antingen att du skriver den eller att du spelar upp den?:))

2012-09-16 @ 08:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0