High School..

Jag har alltid väldigt mycket att göra när det gäller high school, vi har den här veckan haft SJUKT mycket prov och jag kommer snart få mitt första report card med mina betyg... spännande och nervöst, men ärligt talat det känns som jag har kämpat bara för att hålla mitt huvud över vatten i med allt skoljobb, så bara jag inte blir underkänd så blir jag glad. Men jag känner att jag börjar förstå hur allt funerar och är bättre organiserad så förhoppningsvis så kommer det gå bättre med tiden, och allt har ju varit så mycket svårare eftersom det såklart är på engelska.
Hoppas ni har det bra hemma i sverige. :) Kramar Klara

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! :) jag ska flytta till USA nästa år men har fortfarande inte hittat ett bra drama program som jag skulle kunna fortsätta utbilda mig på. Har du några tips på bra skolor? :)

2012-09-14 @ 00:07:41
URL: http://amandajaderlind.blogg.se
Postat av: Amanda

sv; Ja, jag hade tänkt någonstans i Kalifornien. Och ja, efter gymnasiet :)

2012-09-14 @ 10:05:00
URL: http://amandajaderlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0