Hem,hem och mera... hem...

I onsdags fick jag ju hem dom nya byråerna jag köpte (som jag hittade helgen innan), känns så skönt så fort man köper något nytt till lägenheten man känner sig mer hemma med varje liten grej, ni förstår inte hur skön den kännslan är :)
Här är dom 2 byråerna jag köpte :) jag älskar dom men dom är ju en speciel smak så jag räknar inte med att ni gillar dom :P dom kostade 345 dollar tillsammans med leverans och allt bra pris för unika väldigt snygga möbler :) (stora byron 250 och lilla 50 dollar, 45 leverans) Känndes så bra att få dom för jag kunde börja sortera saker och jag hade ÄNTLIGEN något ställe att lägga saker i som jag saknat så mycket under 1 månad.



Unikt va? ;P Igår var vi och shoppade efter inredning också, köpte muggar, skålar, lampor, en stor vattentank, 2 hängar greajer med krokar som man sätter på dörrar och hänger saker på :P, papperskorg till badrummet, och mamma köpte en stor och en liten dyna till en fotölj hon vill köpa + krukor och jord (hon ska leka trädgårsmästare):P
Längtar verkligen tills allt är klart så jag kan koncentrera mig på att ge mig ut i Los ANgeles, jag vill verkligen börja LEVA här och inte bara fixa och jag har en massa grejer som jag vill göra och väldigt mycket av det har att göra med min karriär :) både med skådespeleri och annat ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vilka coola byråer!

2012-09-10 @ 08:46:04
URL: http://Http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0