Headshot DONE!!!

Äntligen har jag fått ett headshot som är bra som jag kan använda :) som ni ser på bilden nedan har jag skrivit ut många exemplar, ni ser det nog inte så tydligt men på alla bilder har det barit något som har sett fel ut. Jag började med det till höger och sen ser ni hur det har blivit bättre och bättre :) och nu har jag ett bra acting resume foto :)
 
dock blev det inget möbelköp idag... men men vi ska åka iväg imorgon och kolla i möbelaffärer i Burbank, hoppas jag hittar något. Jag har varit väldigt petig men jag vill att allt vi köper ska vara perfekt, för det här är min framtid jag håller på att bygga upp :)

Det jag har valt ut (det senaste fotot vi skrev ut)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Är inte ditt hår lite ljust? :S Du ser nästan blond ut, men det kanske bara blev så när du fotade bilden :P

Svar: Mitt hår är ju ganska blont för att vara rödhårig och det ser verkligen inte ut som den färgen på den första, jag har absolut inte så mörkt rött hår, så jag behövde ändra den så det skulle se ut som hur min hårfärg ser ut i verkligheten :)
Klara Gadd

2012-09-03 @ 19:13:44
Postat av: amanda

Håller med Emma, ditt hår ser mycket ljusare ut på denna bild än den digitala.

2012-09-04 @ 20:45:47
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

svar: inga problem :D klart du ska ha en länk.

JAA JAG VET DET ÄR HUR BRA SOM HELST. eller ja vi har liskom börjat diskutera hemma öppet och så vidare. Har översatt pappas CV :)
så vi får se hur det blir... shaky!

KRAM

2012-09-05 @ 17:28:01
URL: http://josefinsdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0