Stora myrsteg med mitt företag

Har varit hemma och sjuk idag också.. men har fått mycket gjort när det gäller mitt företag, det känns väldigt skönt. Men hade aldrig kunnat tänka mig hur otroligt mycket förberedelser det är och "forskning" av produkter, om man kan kalla det forskning :P, jag undrar när jag kan lägga ut dom första produkterna på min hemsida/onlineshop? Några få kanske tills efter jul någon gång och ganska många fler några månader efter jul.
Just det kankse borde berätta vad det är för företag :P jag ska börja göra smycken och accessoarer och sen såklart sälja dom :P jag vet inte vad stilen på smyckena kallas men kolla på pälorna på bilden så kankse ni får en ide :)

Kommentarer
Postat av: Moa

hihi super glad just nu hittade din blogg läste den i sommras men sedan glömde jag bort vad den hette.. jaja skit bra blogg!

Svar: Tack :) får en otrolig ego boost av att höra det :), hehe mitt blogg namn är ju inte så kreativt eller catchigt:p kommer knappt ihåg det själv så det är verkligen förståligt
Klara Gadd

2012-11-03 @ 15:58:50
Postat av: Sofia

Älskar verkligen din blogg. Jättekul att läsa. :)

Svar: Tack! :) du vet inte hur gald jag blir av att få höra det!
Klara Gadd

2012-11-03 @ 22:05:48
Postat av: Sandra

Hej sötnos <3 Besök gärna min blogg om mitt liv som skådespelerska och dansare!

Tack babe <3

Svar: Är du skådespelerska? :) Kul, vad har du varit med i?
Klara Gadd

2012-11-04 @ 16:09:41
URL: http://sandraborgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0