Lite shopping!

Brukar ju inte lägga upp asker från mitt privatliv men tror jag ska börja göra det då och då, men jag har alltid tänkt "vad finns det igentligen för nått som är interesant med mitt privatliv?" och har inte riktigt trott att någon skulle vilja läsa om det, men men det är ju det alla bloggar handlar om och som sagt händer det inte nya saker i min karriär varje dag så jag måste ju skriva om något om jag nu vill blogga ;P men i alla fall...
Köpte en ram till Julia artikeln som skrevs om mig har börjat rama in saker jag är stolt över som Julia artikeln, film kontraktet och Hey Hollywood diplomet från den gången jag fick ett callback! :)
Sen köpte jag också en Ipod min mp3 gick sönder och eftersom jag går mycket är musik ett måste för mig! :) köpte även en pilates och en yoga bok för att bli vigare och för att hjälpa mig slappna av eftersom jag är väldigt stressad! Hoppas det hjälper! :)


Kommentarer
Postat av: amanda :)

hej! kan inte du visa bilder på ditt rum & din coola garderob? :) as grym blogg! never give up!

2012-05-06 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0