Tid...

Pust... jag har fixat en del grejer idag så det känns skönt :) hade ju ingen dans idag för nu har alla mina kurser jag går på slutat utom en, Musikalen ska ha föreställning snart :) kul! Sparar redan 13,5 timmar i veckan bara för att jag inte har dom 3 kurserna längre jag gick på kulturama, restid och kurstiden inkluderat! Kommer sakna att dansa och teatern men just nu är det ganska skönt :)

Har också jobbat lite på dokumentären :) tar det som lagt lite hela tiden, men KOM IHÅG det är sjuuuuuuukt mycket som måste göras ni kan inte förstå. Har gjort grovklippningen på ett kapitel och börjat grovklippa på ett annat kapitel + jag ska snart nån gång spela in lite "interjuv prat" :)
Men det sköna är att jag verkligen kommit igång nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0