Svar på några frågor :)

     
  Felicia om Mitt High School <3:
Vad heter skolan som du ska gå på?

SVAR: Jag vet ju inte till 100% om jag kommer in på den skolan det ska jag troligtvis få reda på i maj så jag känner mig inte riktigt bekväm med att ange det än :) hoppas du förstår!

07 Maj, 18:35  
  Felicia om Klara Gadd - The feeling I got:
Jättebra låt! :)
Har du några tips på hur man ska gå till väga för att skriva en bra låt? Och hur man övar upp sin sångröst?

SVAR: inte mycket men skriv om något du kan relatera till eller känner starkt för då blir det ofta bra, jag brukar alltid börja skriva refrängerna sen fortsätter jag aldrig med låtarna :P skaffa en sång lärare det hjälper jätte mycket och dom vet ju vad dom pratar om! :)

07 Maj, 18:22  
  amanda :) om Lite shopping!:
hej! kan inte du visa bilder på ditt rum & din coola garderob? :) as grym blogg! never give up!

SVAR: Jora det ska jag :) men vill gärna ha det fint och städat när jag gör det och just nu ser det ut som en soptipp men det äg ganska fint för att vara mitt rum ;P
06 Maj, 20:15  

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack för svaren :)

2012-05-08 @ 12:13:50
URL: http://keyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0