Dokumentärjobb

Tänkte förklara lite om dokumentären, just nu håller jag på med själva innehållet i dokumentären sen ska jag också göra ett intro där jag förklarar lite om vad som har hänt och så, och ett slut för att förklara hur allt slutade eller har gått. Men det är innehållet som kommer ta lång tid och det är det jag håller på att jobba med, och i innehållet har jag gjort massa punkter ca 9 och i punkterna har jag gjort "kapitel" eller steg kanske man ska kalla dom och varje punkt har 6 steg och ett steg tar ca 2-3timmar. :) så nu vet ni lite mer!
Hoppas det gjorde all lite mer klart vad jag faktiski gör, det är väldigt svårt att förklara men men ;P bara den blir klar så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0