FÖRLÅT!

Hej gud förlåt att jag inte skrivit något på så länge jag har varit på semester och sen blev jag sjuk i en och en halv vecka + jag kunde knappt höra något... jag är verkligen en enda stor röra :P

Vi har i alla fall hittat en lägenhet som vi kommer bo i i 2 månader som ligger i malibu (av alla ställen), just nu försöker jag kolla upp ifall jag kan ta körkort där och mina transportmöjligheter och att söka till Preforming Arts High Schools.

Det är mycket att tänka igenom innan man gör saker och grejer som behöver kollas upp. Ska bli bättre att lägga upp uppdateringar och BILDER!

Vi åker till LA runt den 20 Juni kommer inte ihgåg det exakta datumet :S ser fram emot det så mycket!

STORA bamsekramar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad roligt att flytta dit!! Snacka om att du inspirerar mig och är så glad att din blogg finns, du kommer väll fortsätta skriva när du flyttar? Någon dag ska jag också flytta dit, someday :)

2012-04-01 @ 12:20:27
URL: http://chickzz.blogg.se/
Postat av: Nicole

Sv: jag skulle vilja plugga/flytta utomlands i typ ett år till kanske Australien eller Usa :)

2012-04-01 @ 12:58:50
URL: http://nickys.se
Postat av: amanda

Vad hände med den andra dokumentären?

2012-04-01 @ 13:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0