Vlogg - Innan flytten till L.A.

Jag har gjort min första videoblogg!!!! :D
Ska göra en massa mer när och om mitt liv i Los Angeles :) och hoppas jag blir bättre på att videoblogga för jag satt i ca 30 min och pratade om flytten, så kortade först ner klippet från 30 min till 18 men ett klipp på youtube får bara vara 15 min så kortade till det igen :P
Pratar lite om vad jag tänker nu inför flytten till Los Angeles och så :) Jag åker ju imorgon! Planet lyfter 10.15 :)
börjar inse mer och mer vad som håller på att hända ;P JAG SKA FLYTTA TILL L.A. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas ni gillar det :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul! Hur gör ni med stället ni bor på nu, här i Sverige, kommer ni ha kvar det? :)

2012-07-26 @ 15:01:19
URL: http://sandrafalkevik.com
Postat av: amanda

Va kul! Är så avundsjuk!



Ett tips är bara du kan ladda upp videos hur långa som helst ifall du verfierar ditt konto med ett SMS. http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=71673



2012-07-26 @ 16:09:05
Postat av: Emma

Fast du kommer väl inte kunna jobba just nu, direkt när du kommer ner? :S Det är väl din mamma bara som har fått jobbtillstånd?

2012-07-26 @ 17:00:28
Postat av: Anonym

liksom liksom liksom

2012-07-28 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0