Utsikt

Tog lite bilder på utsikten i boendet vi bor i just nu, den är absolut inte lika fin på bild som den är i verkligeheten :) men jag tror ni får en ide om hur det ser ut man kan se ner till havet :)

Idag har vi varit och hämtat bilen och lämnat in den på verkstaden och det var ganska mycket fel på den så det kommer kosta typ ca 870 dollar för allt dom ska fixa, så det blir totalt 3870 ca för bilen men det är ju inte hemskt dyrt :P

Sen var vi också och fyllde i en massa pappaer på mitt High School vi ska dit imorgon igen för att lämna restaen av papprena :) så det verkar fixa sig! :) Yeahy!

Imorgon ska vi även åka och lämna papper för att få våra socialsecuretynummer :) + gå på 2 lägenhets visningar det ska bli kul :) kommer visa bilder och sånt från det :)

Hoppas ni har det bra i sverige :) Bamsekramar Klara

+ jag kommer visa er mer sen av huset när jag gör en rum/house tour video så hoppas ni gillar den :)





Kommentarer
Postat av: Jane

Så himla fint! Hur kommer det sig att ni flyttat till LA? :D avis!!

2012-08-01 @ 22:44:33
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0