Regninga dagar

Det har regnat MYCKET här i LA nu under dom senaste dagarna (och när jag säger mycket menar jag småduggat), men jag har pluggat... och sen har jag fixat med min kommande onlineshop, jag vet inte hur det kommer gå eller när jag kommer kunna få ut dom första varorna men förhoppningsvis kan jag få ut några kanske efter Januari 2013... förhoppningsvis. Förbereder också sånt som vart jag kan sälja dom offline, har bestämmt ett möte på ett ställe som typ är som ett showroom/mässa i mindre form, tror jag. Allt det här med att starta eget är spännande men som sagt tidskrävande, just nu är det mycket med bankkonton, paypal funktioner, mailadresser och hemsidan. Har problem med att få min hemsida att kunna bli hittad av en sökmotor (google). Jag håller också på att kolla upp lagliga grejer, hur jag kan göra mitt företag till ett officiellt företag, på papper alltså, ta "patent" på namnet eller hur det nu går till...
 
Om ni vill kolla in hur hemsidan ser ut får ni gärna göra det, men som sagt den kommer inte ha några  produkter på sig på länge det är fortfarande ett work in progress.
 
http://missitfashion.webs.com/
 
 

Kommentarer
Postat av: ISABELLE - HOLLYWOOD WATCH OUT

Det känns verkligen jättespännande med företaget! Jag hoppas allt löser sig med det! :)

Svar: Tack! Hoppas jag med! :)
Klara Gadd

2012-12-03 @ 06:40:32
URL: http://alllightsonme.blogg.se
Postat av: nina

svar: ja vi får komma överrens om något när de väl är dax :) flyttar i mitten av sommaren förmodligen. måste vara där innan augusti i allafall så någon gång i mitten av juli skulle jag tro!

några exempel på svenska bloggare i LA är paulineart.blogg.se, californiadreaming.devote.se, nojesmix.com/patricia/, danielleninla.tumblr.com :)

Svar: LÅter spännande :) hur går det med flytten? har du hittat boende och planerat allt som behöver fixas?Tack! måste verkligen kolla in dom! :)
Klara Gadd

2012-12-03 @ 14:48:08
URL: http://accordingtoN.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0