Julklappar

Jag var och shoppade på Victorias Secret i helgen, lite julklappar ;), undra vem det är till?
Har inte riktigt varit galen i VS men när jag gick i affären i Glendale så insåg jag att det är en kul affär och gå i, det är OTROLIGT färgglatt och tjejigt, det är verkligen ögongodis... men sen kom jag också på att jag äger inte en enda grej från VS, vill ha grejer där ifrån nu... men jag har tillfällen, just nu går alla mina pengar till min företagskassa, så har inte shoppat något på ca 2-3 månader. Men snart, kanske efter min födelsedag den 19 jan så kanske jag har lite och shoppa för :) just nu har jag ca 7000 kr i min företagskassa, ska köpa in saker för ca 10000, jag vet, mycket pengar. Kommer dock kunna göra OTROLIGT mycket smycken för dom + summan inkluderar kuvert, smyckeshållare, påsar, businesscards, och sånna grejer smycken sitter på... :)
 
Vem kommer få något från Victoria's Secret?

Kommentarer
Postat av: ISABELLE - HOLLYWOOD WATCH OUT

Åh, jag skulle också behöva börja köpa julklappar nu. Kan du inte skriva lite mer om ditt företag och hur du bär dig åt för att starta det? Det skulle vara intressant att läsa! :)

Svar: Har du tänkt ut något än? :) jag tänker ut julklappar typ 1 år innan ;PJora, det ska jag absolut göra :) tänkte göra en videoblogg om hur det har gått till, man jag är helt ny med det här så jag vet fortfarande inte till 100% hur det ska gå till :P men jag lär mig!
Klara Gadd

2012-12-04 @ 12:31:11
URL: http://alllightsonme.blogg.se
Postat av: Linda

Fin blogg :)
Allt bra?

Svar: Tack :) jora det är bra,hur är det själv?
Klara Gadd

2012-12-04 @ 19:48:33
URL: http://www.lindac.blogg.se
Postat av: Tilde - On My Way

Hej Klara! Mitt namn är Tilde & jag är tretton år gammal. Min mammas familj(har skilda föräldrar) funderar på att flytta över till andra sidan Atlanten dvs. USA. Jag är nog den mest drivande över hela idéen. Undrar bara hur du gjorde för att övertala din familj. Snälla svara i kommentar eller i inlägg för jag har ingen blogg. Kram !

Svar: Gud vad roligt! :) Vart i USA ska ni flytta?Jag behövde inte riktigt övertala min mamma (flyttade nämligen hit bara med min mamma, min bror och pappa bor fortfarande hemma i sverige), men jag tror hon såg hur mycket jag ville flytta till Los Angeles och att det fanns en stor potensial för mig att lyckas som skådespelersa här och att underhållningsbranchen var det ända jag ville jobba med + både min mamma och jag tycker allt är möjligt och är risktagare, så hon tyckte att det var spännande att flytta hit ett tag, hon tänker flytta hem till sverige när jag klarar mig själv här.
SÅ om jag vore du skulle jag ta upp alla möjliga positiva grejer med att flytta och saker som lockar dom och VERKLIGEN förtydliga hur viktigt det är för dig. Jag vet ju inte så mycket detaljer om din situation, men eftersom ni redan pratar om det så har du ju redan kommit en bra bit påväg :)
Hoppas det här hjälpte, jag vet att jag kan vara gaska osammanhängande :P
Hoppas ni bestämmer er för att flytta till Los Angeles :) hör av dig om hur det går!
Kramar Klara
Klara Gadd

2012-12-04 @ 22:00:39
Postat av: Tilde - On My Way

Hej Klara! Mitt namn är Tilde & jag är tretton år gammal. Min mammas familj(har skilda föräldrar) funderar på att flytta över till andra sidan Atlanten dvs. USA. Jag är nog den mest drivande över hela idéen. Undrar bara hur du gjorde för att övertala din familj. Snälla svara i kommentar eller i inlägg för jag har ingen blogg. Kram !

2012-12-04 @ 22:00:39
Postat av: emma

Hej Klara! Jag har lite frågor till dig. 1. Är det lätt att bli känd dsv skådespelare i USA? 2. Går du på alla auditions som du får reda på? 3. Vad gör man på en audition, detaljer tack! 4. Kan man flytta till USA om man är 16 år, själv alltså o hyra lägenhet eller något sådant? 5. Hur tjänar du pengar just nu? 6. Är det värt att åka till USA och bli kändis?! :) 7. Är det dyrt där? 8. Hur mycket kostar er lägenhet?

2012-12-09 @ 11:40:06
Postat av: Tilde

Vi håller fortfarande på och pratar om det. Det är ju en lång process och det lär ta tid. Hör av mig snart igen. Btw, kan du berätta lite mer om ditt greencard/visum? Kram.
- Blir ev. miamitrakterna.

2012-12-09 @ 15:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0