Jag är för okreativ för att komma på en titel

Har börjat övningsköra, har gjort det 2 gånger här men det har gått bra, har kört på en ganska trafikerad väg i Pacific Palisades, stolt :) jag var inte ens nervös :) jo lite men inte så mycket som jag trodde jag skulle vara.
KÖRKORT here I come!
 
Har gjort ett par finals prov i skolan, vilket är slutproven i slutet av varje termin i High Schools som inehåller allt men har lärt sig under hela terminen, man får 1-2 st i varje ämne, och det är så SJUKT skönt att det snart är över! En dag kvar i skolan för mig! :) 3 för alla andra...
 
Imorgon är sista dagen här i LA sen blir det 3 veckor hemma i Sverige! Ska bli så OTROLIGT skönt att komma hem ett tag och bara vila, jag är helt utbränd...
 
Har börjat packa :) dock bara julklappar jag köpt men dom tar upp hela resväskan :P jag är så generös! :P
 
+ ska spela in lite till 2 nya videobloggar imorgon, som jag får göra iordning i Sverige :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0