En vanlig amerikansk mat affär i LA

Tänkte på det där att lägga ut mer grejer från mitt everyday life i Los Angeles, och vad är mer vardagligt än att gå och handla mat? :) så innan jag åkte till sverige tog jag ett par bilder i en mataffär som mamma och jag har handlat i ett par gånger.
USA är ju väldigt extremt när det gäller båda hållen så antingen är maten jätteonyttig och konstgjord (jag vet dom har saker som ost som inte är riktig ost!!!???) eller otroligt nyttigt och organiskt... ja its a fuckt up world.
Starbucks finns även att köpa i vanliga mataffärer i LA.
Goldfish är ett klassiskt amerekanskt snacks, många i mitt High School äter det, + jag fick spela upp en Goldfish reklam när jag gjorde min audition för Barbizon acting, modeling, singing och dancing school i LA.

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Jag beställde från ebay (inte tradera). Beställde mina saker ifrån Hongkong :) Har du köpt därifrån nångång(ebay alså)?

2012-12-30 @ 19:59:49
URL: http://keyi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0