Byter till Videofy Me

Jo jag kommer byta från Youtube till Videofy, kommer lägga ut videona på youtube också men göra dom privata så ingen kan se dom. FÖR att jag vill börja tjäna pengar på mina videos, det kanske låter lite...girigt, men jag lägger ganska mycket tid på mina videos och om man kan välja mellan att tjäna pengar på något man gör eller inte så är det väll klart att man väljer att tjäna pengar, eller hur? Plus nu när jag kommer börja bo ensam här i Los Angeles om ett halv år kan det inte skada att tjäna lite extra pengar, i bästa fall. :)
Jag måste bli lite mer framåt när det gäller att sprida mina videos... för jag kan tycka att det är lite obekvämt att göra sånt, MEN jag måste börja, skulle uppskatta väldigt mycket ifall ni kan berätta för folk ni känner om mina videos, gud vad jag känner mig dum som frågar er om det... men det skulle hjälpa mig mycket ifall fler såg mina videos, så jag skulle vara otroligt tacksam ifall ni sprider dom, förlåt ifall det här verkar jätte pushigt och arrogant.. det är verkligen inte meningen.
TACK  SÅ OTROLIGT MYCKET :)
 
http://www.videofy.me/lf2h1inj
 

Kommentarer
Postat av: emma

Vilken fin blogg du har!

2012-12-26 @ 13:54:03
URL: http://emmasblogg.blogg.se
Postat av: Jennica

Använder också videofyme! Förstår att du vill tjärna lite extra pengar och jag delar gärna din video, ett TIPS till dig som jag har tänkt på är att försök göra dina video lite kotare. Även fast det är intressant grejer du pratar om osv så tror jag att fler skulle kolla och verkligen kolla igenom hela. Bara ett Tips :)

2012-12-26 @ 21:26:50
URL: http://myliifeasmee.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en liten fråga bara, nu är det såhär att jag har möjlighet till att åka till USA, LA eller NY, beror på vad jag vill göra, men när jag börjar gymnasiet, jag ska fylla 15 och kan alltså flytta nästa år och min pappa skulle då kunna åka med och få visum tack vare kontakter vi har oså. Jag skulle gärna vilja komma igång med det här du försöker göra, alltså söka agenturer, bli på skriven osv.. Men hur går man till väga? Just nu är jag för liten, det vet jag för att lyckas där borta utan att föräldrar och så som kämpar lika mycket för det som jag, men aa men min fråga är då: Hur man skulle kunna gå till väga för att söka agenturer osv, hur gjorde du? För att börja redan nu!

Riktigt inspirerande blogg & keep up the good work ;) Kram/ Svara gärna i ett inlägg

2013-01-09 @ 03:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0