Shoppingdag i LA

Vi har ju inte riktigt gjort några vardags saker här i Los Angeles utan bara försökt fixa en massa saker under veckan vi har bott här MEN idag var jag och mamma ute hela dagen och shoppade :) man kände sig verkligen mer hemma i Los Angeles efter den här dagen :)

Jag ska visa vad jag har shoppat imorgon ;)

Dagen var baserad på att vi framför allt skulle åka till Ikea och kolla på möbler till våran nya lägenhet :) och mamma har sagt att jag får välja ut allt eftersom det kommer bli enbart min när hon åker tillbaka till sverige om ca 6-12 månader, :D just nu är jag såååååååååååååååååå sjukt excited det här har jag drömt om i ÅR att få inreda min egen lägenhet :D :D :D ska göra en vlogg om flytten och att leta inredning och inreda :) den kommer bli låååååååååååååååååång :P - MEN först ska jag lägga ut house touren av huset vi bor i just nu den blev klar samma dag som min "efter 5 dagar i LA" vlogg men jag vill vänta med den ett tag så jag inte laddar upp allt på samma gång :)
P.S. det är mååååååååånga bilder i det här inlägget mest shopping bilder men jag ÄLSKAR sånt så jag hoppas ni gör det med :)

TARGET

Först åkte vi till Target jag älskar den affären dom har så snygga grejer men ändå är dom så billiga :) + man kan hitta så sjukt mycket snyggare och roligare kläder i USA
Target har ju allt kläder, skönhet, inredning, elektronik, mat och annat :)





Sen bar det iväg till IKEA



Vi var på Ikea i ca 2 timmar och bara kollade runt, det vi har kollat mest på är säng, soffa och matbord det som är de viktigaste möblerna + köksgrejer och såklart annat ;P


Sen åt vi mat på en mexikansk resturat och jag tog en sallad och den var nog den godaste sallad jag ätit, är inte så mycket för att knäppa foton på sin mat och lägga utmen den här salladen var så god så den förtjänar det ;P


Hittade också en ny affär som heter zumba som jag gillade starkt dit ska jag absolut igen :)
(Bilder på Zumbas smycken)

Sen var vi inne ett långt tag på Ross (första bilden nedan) blev helt kär i nästan alla deras inredningsgrejer, Ross är en outlet affär så dom har mycket av varje till väldigt bra priser är förälskad i den affären :) smet också in på urban outfiters (andra bilden nedan) älskar deras kläder

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

OOOOOOOOOHHHHHH MYYYYYY GOOOOOSH

I'M SO EXCITED, AND I JUST CAN'T HIDE IT.. SHALALALALA

2012-08-05 @ 11:59:52
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0