Mitt nya Mecka

Clara och Annika ni skulle bli alska det har jag var i sondags pa Melrose Fairfax Fleamarket och det var AMAZING, dom hade SA mycket snygga och billiga grejer och nastan allt ar nytt for det ar sma foretagare som aker dit och forsoker publicera sitt foretag, jag hittade en MASSA jag ville kopa men man kan ju inte kopa allt... tyvar... jag kommer definitivt aka dit igen ALSKADE loppis/marknaden hur mycket som hallst!
Gud vad jag ser trott ut pa den bilden... :P + jag kommer lagga ut fler bilder pa saker som fanns dar snart :)



Kommentarer
Postat av: Ida-Singer-Cheerleader-living in California

Hej jag bor i sanfrancisco och känner Josefin , jag har en dröm om att bli sångerska , och jag har tävlar väldigt mycket spelat in osv , men skulle du rekomendera IPAC , Hey hollywood och sånt för sång eller har du något annat att rekomendera , tack så mycket på förhand !
Ha de bra

2012-08-26 @ 06:00:07
URL: http://thecalifornialife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0