Here I come

Det har ar mitt nya headshot foto, jag ar ganska saker pa att jag vill ha det har i alla fall :P, sa forhoppningsvis ska jag skriva ut det idag + uppdatera mitt resume och skriva ut det med!
Forlat att jag har varit sa dalig pa att lagga upp inlagg och videon men jag har heeeeelt fullt upp med skola och traning och sant.. + som sagt min dator fungerar inte att ga ut pa internet med...
Videon kommer jag kan troligtvis gora den i helgen da jag har tid, forhoppningsvis... :P
Vill skriva saaaa mycket mer om hur det gar i skolan och allr men jag ar sa slut fran alla miljoner grejer som maste fixas helatiden... pust...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå :( du har inte lagt upp hur det var på highschool?

2012-08-25 @ 13:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0