Flytt

Imorgon ska vi antligen flytta in i varan nya lagenhet :) vi var dar igar tisdag och packade upp lite grejer och forberadde basgrejerna som sang (vilket just nu bara ar en uppblasbar maddras tills jag hittar den perfekta sangen jag vill ha :)) och packa uppa alla matredskap, handdukar och satta ihop vara stolar. Soffan och fotoljen kom dock inte... den skulle blivit leverad igar... men dom kom aldrig. Irriterande...
Ska bli sa skont att fa ett stalle man faktiskt kan kalla hem :) + jag far ju valja ut allt till lagenheten! :D



Eftersom vi knappt har nagra mobler ska vi aka till Fairfax flea market pa sondag och kolla pa mer mobler och kanske (forhoppningsvis kopa nagot), kanns ju inte riktigt som hemma utan mobler :P
 
+ nar vi flyttar kommer jag forhoppningsvis fa tillgang till internet pa min data sa jag kon blogga mer och maila mina vanner oftare!
 
+ Imorgon ska jag pa min forsta amerikanska fotbollsmatch :D PALI mot... nagot annat lag ;P men varat lag ar tydligen inte sa bra men det ska fortfarande bli kul :) ska dit med nagra kompisar, ska forsoka filma ocksa :)
 
Ha det bast!
Krama Klara
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Gör Järna en videoblogg snart! :)

2012-08-30 @ 17:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0