Skakis...

Börjar faktiskt bli lite skakis inför flytten... hela mitt liv kommer ju att förändras. Jag har ju drömmt om det här så länge och velat ha det sååååå sjukt mycket men nu när det faktiskt är runt hörnat gör mig det faktiskt lite rädd... men eftersom jag vill det här mer än något annat i världen vet jag att jag kommer klara av det :)
Det är bara lite mer än 2 månader kvar...!!!
LA, soon I'll be there!

Och fick en komentar att jag skulle börja blogga minst en gång om dagen... men vad ska jag blogga om? jag har inte nyheter om min karriär en gång om dagen och många saker vill jag inte nämna innan det är ganska klart att det blir av. PLus att jag tror jag måste lära mig att bli en bloggare för det kommer inte naturligt att blogga varje dag :P även fast det är kul!


Förestan tack så mycket till alla trogna läsare som följer :) uppskattar det!
BAMSEKRAMAR!


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

stay grounded och allt kommer gå bra :)

du vet vart du har mig!

2012-04-06 @ 22:51:46
URL: http://josefinsdream.blogg.se/
Postat av: amanda

Menade inte på ett elakt sätt, hoppas du inte uppfattade det så. Gillar bara din blogg väldigt mycket då jag har samma dröm och mål.

2012-04-06 @ 22:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0