Patent

När jag var i Hollywood i Oktober så gjorde jag inte bara skådespelar auditions utan spelade också in min första egna låt, jag tycker den blev riktigt bra :) är stolt. Men jag vågar inte lägga ut den på te youtube för jag vill inte att någon ska sno den, så en av grejerna jag håller på med just nu är att försöka ta patent på låten så jag äger den och ingen kan sno den! Jag kanske verkar lite paranoid men grejen är ju att det här är ju någat jag åstakommit och är stolt över och därför vill skydda :)
Men just nu är det som att trampa i ett träsk, jag har ingen aning om vem jag ska vända mig till har mailat några förbund men har än så länge inte fått ut något användbart av deras mail...
Men jag fortsätter jobba på det och hoppas att ni snart får höra den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0