Möte på Tisdag angående filminspelningarna...

Jo som säkert många av er vet så har jag en roll i en svensk långfilm, jag fick rollen när jag var 15 och nu är jag som sagt 17. Så filmispelningarna har skjutits upp i nu 2 år, och det var helt satt att vi skulle spela in filmen nu i april... men så blev det inte, ännu en gång... och nu har dom skjutit upp det tills i höst! Då jag kommer att bo i Los Angeles! F*ck my life... det kommer ju göra så jag missar mycket skola i USA och det går ju inte, eftersom dom sa att repetitioner och ispelningarna skulle ta sammanlagt 3 månader..!
men vi ska ha ett möte på tis med dom på filmen och förhoppningsvis lösa det så att jag bara behöver komma hem till Sverige under inspelningarna.
Håller tummarna som in i helvete! 


Bilder ifrån pilotispelningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0