Karriärsituation!

Hade ett litet möte idag med producenterna och ÄNTLIGEN har jag skrivit ett kontrakt!!!! Det tog 2 år men nu är det gjort och nu är i alla fall ett datum satt då filmen måste spelas in emellan 2012-07-01 - 2012-11-30 men det kommer ju absolut inte ta så lång tid utan inspelningarna och repitetionerna kommer troligtvis att ske mellan juli-agusti och två veckor i oktober, det betyder att jag kommer åka till Los Angeles i september och gå i High School under en månad sen åka till sverige igen och spela in i två veckor och sen åka tillbaka till LA.
Lite tråkigt att jag inte ka flytta till LA i Juni men men det är såååå värt det att få vara med i min första film :) och det är så sjuuuuukt skönt att ha skrivit kontrakt! Äntligen!


Kommentarer
Postat av: amanda

sjukt spännande!kan inte du visa bilder på ditt rum?:) du gjorde ju om det så skulle va kul och få se :))

2012-04-18 @ 22:35:12
Postat av: julia

kan du berätta mer om LA och hela köret,kanske i en video? Så du slipper skriva så långt. Jag är sjukt nyfiken,och vi 2 är sjukt lika. så skulle va kul :)

2012-04-19 @ 07:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0