Frågestund!

Såg att jag har ett par komentarer jag skulle vilja svara! :)



Postat av: amanda :)

gud.. jag är så avundsjuk. Du lever min dröm. Jag vill bli skådespelerska / artist. Men kommer ingen vart. Men början är alltid svårast. Hur gjorde du? några bra tips? te.x hur man får med sig sina föräldrar.. haha.. lycka till med allt :/ kram..

2012-04-03 @ 17:54:14


SVAR: Först av allt träna på att sjunga eller skådespela, se till att du kan vad du gör innan du börjar :) Sen börja söka roller på statist.se, filmcafe.se eller stagepool.com (rekomenderar statist det kostar ca 230 kr per år och det kommer nya jobb varjedag! Det är det billigaste och du får mest för pengarna).Sen ifall du vill ge dig ut i den amerikanska marknaden skulle jag rekomendera att åka på showcase event dom är till för skådisar som vill hitta agenter och agenturer som vill hitta skådespelare. Och det det där med föräldrarna är svårt... men det är viktigt att dom tar din dröm seriöst och förstår att det är verkligen något du vill sattsa på, min mamma gillar det fortfarande inte men hon vet att jag ser på min karriär väldigt realistiskt och jag vill ju samtidigt utbilda mig till något (det gillar mina föräldrar), min mamma värmdes upp till iden efter hon hade sett mig skådespela och sen lärde sig mer om hur branschen faktiskt ser ut (många tror att dom vet hur skådespelarbranschen fungerar, det gör dom oftast inte) sen har hon ju sett att folk faktist vill jobba med mig och då förstod hon nog att jag faktiskt har en chans att lyckas. :)
Hoppas det här hjälpte lite i alla fall :) OCH räkna med att ge allt tid det går inte på två månader!
LYCKA TILL! Kramar Klara

----------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

hur länge ska ni bo där o ska inte din pappa o bror med?

2012-04-03 @ 20:38:40


SVAR: Vi har planerat att bo där i ett år sen hoppas jag ju att jag kan stanna där längre, men min mamma ska bara vara där ett år och det är typ så lång tid våra visum räcker. Min pappa och bror ska inte med dom har ju sina liv i Sverige, kommer sakna dom såklart.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Bella

Hej! Hittade nyss hit :) Vad spännande att du ska flytta till L.A! Men kan du inte bara berätta lite snabbt om hur det kommer sig att du blev (ska bli?) påskriven av en agentur? Hur gjorde du? :)

2012-04-01 @ 23:08:35
URL: http://mileyraydaily.blogg.se/


SVAR: Jag är inte påskriven än agenturerna vill inte skriva på en förns man bor där och kan börja jobba på en gång, vilket har gjort flytten dit väldigt svår och kronglig... och ifall du vill veta hur allt har gått till så får du görna kolla in Dokumentär 2 om min auditionresa som jag gjorde i oktober där jag också kommer berätta ganska detaljerat hur allt det här har gått till :)
Kram Klara

---------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

hitta hit idag och kommer verkligen stanna :D så bra blogg, och fan va lyx att flytta t L.A! får man följa med? neh driver haha men hoppas du fåre bra! kan du inte berätta hur allt började och så?

2012-04-02 @ 00:09:44


SVAR: Gud vad roligt att du vill stanna :) som jag skrev i komentaren över så kommer jag berätta om hur allt gick till i Dokumentär 2 om min auditionresa som jag gjorde i oktober :) ska försöka jobba på den så fort som möjligt!
Kramar Klara

---------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

hoppas verkligen du lyckas me allt du vill i L.A, du är sjukt duktig! jag skulle göra allt för att få göra det du ska göra även fast jag vet att det aldrig kommer hända. du måste va världens lyckligaste som får flytta dit och göra det du drömmer om, vill oxå bli skådespelare! kram

2012-04-03 @ 13:34:17


SVAR: Jag skulle inte ge upp om jag vore du, försök i alla fall :) det kan ju inte skada!
Ja jag är väldigt lycklig! :) ibland känns det nästan ovärkligt!
Bamsekramar Klara

---------------------------------------------------------------------------------------------

Hoppas jag svarade på det ni ville veta :)


Jag på IPAS sommaren 2011

Kommentarer
Postat av: Kenza FAQ

Hej Klara!



Din fråga till Kenza har blivit besvarad!

Länk:

http://kenzafaq.blogg.se/2012/february/dresses.html



Ha det bra & lycka till med allt! =)

2012-04-04 @ 00:08:06
URL: http://kenzafaq.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för svaret! :) kommer säkert säga det här flera ggr men lycka till med allt och du är jätte duktig på att sjunga!

2012-04-04 @ 12:37:16
Postat av: Mathilda

jag känner igen dig från någonstans! har du varit med i någon film eller liknar du bara en filmstjärna..?

2012-04-04 @ 16:06:40
URL: http://mathildasliv.blogg.se/
Postat av: amanda

Snälla uppdatera mera om det går! Typ varje dag!

2012-04-06 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0