Bye bye mama...

Det är nu lite mer än en månad nu tills mamma flyttar till Los Angeles, hon har börjat ta fram sin resväska och allt, avis, men jag ska ju dit i September troligtvis efter filmen är inspelad :) kommer bo ensam under inspelningarna och lite av Juni
Ska bli så sjukt kul att flytta dit och börja skolan där :) men som sagt känner jag att jag vill avsluta vissa grejer i sverigen innan

Angående dokumentären det har kommit ett hinder IGEN, mitt minne eller håddisk har gått sönder och det kommer ta några veckor att laga det tydligen så det kommer dröja ännu längre... är väldigt irriterad att det alltid kommer grejer ivägen!!! Men men den kommer komma nån gång :P LOVAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0