Svar på komentar

Postat av: Emma

Jag älskar att du lever för din dröm, men en grej jag stör mig på extremt mycket är;
Du säger att om du blir påskriven ska du flytta till USA, men du har inte arbetstillstånd eller visa, så det kommer inte funka...
Arbetsvisa tar troligtvis flera år att få godkänt och ett studentvisa får du inte jobba med...
Vill gärna ha en liten förklaring hur du har tänkt, tack! :D

2011-09-15 @ 19:57:42 


 Jag sa troligtvis! :) Om jag överhuvudtaget blir påskriven tror jag inte att jag flyttar dit direkt... men jag får ju höra med agenten vad som skulle vara bäst, men OM jag nu skulle flytta till USA ska jag nog försöka komma dit på ett skolvisa, så kommer nog söka in till en skola där först, jag måste ju fortsätta med att plugga vidare, och sen få ett visa för att studera där och "jobba" och gå på auditons samtidigt och jag tror det hjälper att jag går i NV College på gymnasiet, för NO ämenesreglerna är ju samma överallt men inte SO ämnena, plus att jag har ju undervisning på engelska.
Frågade en advokat som har hand om sånna här "fall" i USA och han sa att det skulle vara lättast för mig att få ett skolvisa, och det är något jag tänkt på ändå att plugga där.
Men som sagt jag vet ju ABSOLUT INTE vad som kommer hända i framtiden om det äns blir aktuellt att flytta dit så jag får ju se vad som händer :)
Ha det så bra, Kram Klara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Säger "Märkesvaror du har råd med" något för dig? Kika då in här och läs mer:

http://sforu.blogg.se/2011/september/for-er-som-missa-markesvaror-du-har-rad-med.html



Förlåt om jag stör!

2011-09-17 @ 13:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0