Klara Gadd - Drömmar om Hollywood

Dokumentären om min resa till Hollywood när jag följer min skådespelar och artistdröm till Hollywood, går sakta men säkert framåt :)
Vill ju att det ska bli kollad på av så många som möjligt :) så om ni vill får ni gärna tipsa folk om den!
Skulle uppskatta det mycket :)

Dokumentär 2
Jo sen planerar jag ju att spela in dokumentär nummer 2 i oktober då jag och min mamma åker till Hollywood igen för att försöka fixa en agent till mig och spela in min första låt :)
Jag får se lite hur jag ska lägga upp den... kanske tar med lite bilder från film mötena från "I skuggan av lasermannen", vi får se :)



DEL 1



DEL 2
 


DEL 3
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh längtar till del 2. Ja ta med klipp från din svensk film!! ska det bli en biofilm :)))))

2011-09-01 @ 14:20:22
Postat av: Jouline

Jisses va duktig du är tjejen :) Jag har precis tittat på alla tre klippen här och kan inte säga annat än WOW! Så ung och så duktig och så driven :) Fortsätt med det du gör och ge aldrig upp din dröm!

kram

2011-09-02 @ 17:19:12
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Annah

Hej! Jag googlade lite på hollywood, och hur man går till väga för att uppnå sina drömmar. Jag är 17 år och har alltid drömt om att kunna nå någon stans med det jag håller på med, men det är för liten industri och för svårt här i sverige, man vill ju komma längre, du förstår vad jag menar. Hur gjorde du? :) Du är jätte duktig, fortsätt med det du gör och ge aldrig upp! Kram / Annah :)

2011-10-26 @ 16:22:40
URL: http://annahmorenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0