Svar på komentarer!

Postat av: jennica

kan du lägga upp en monolog som vi kan träna på?

2011-11-20 @ 19:10:54

Svar: Jo det skulle jag absolut kunna göra, det skulle vara bra ifall jag visste vad för sorts monologer ni skulle vilja ha men jag skulle ju kunna börja lägga ut en som jag själv har skrivit! Vad ska "ni" träna inför? :)
Kram Klara


Postat av:

när kommer dokumentären? Längtar så AAAAAAAAAAaah!

2011-11-21 @ 19:12:45

Svar: Jag har faktiskt inte satt igång med den än :( förlåt, men jag har haft så mycket på sissta tiden med skolan, men jag ska sätta igång och göra så mycket jag kan på helgerna! :) Men jag ska absolut hålla er uppdaterade om processen :)
Kram Klara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du släkt med eric gadd, sångaren?

2011-11-30 @ 15:34:38
Postat av: Jeninca

typ en en komedi monolog när man ska spela lite knäpp eller så, ja eller någon annan!

2011-12-16 @ 15:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0