Pratat med agenten!

YEAHY! Äntligen har vi fått tag i agenten, vi hade tydligen fått fel mail adress, jag började nästa tro att dom inte ville skriva på mig längre. Men det skulle ju i och för sig vara lite konstigt att dom bara ignorerade oss istället för att säga nej tack vi vill inte ha dig längre.
Vi ringde dom med skyp till deras kontor och nu har vi pratat med agenten som kom till Hey Hollywood och fick hennes riktiga mailadress.
Det är i alla fall så sjukt skönt att det händer saker nu, nu kommer det ju bli samtal med agenturen och med visumadvokaten :) YEAHY igen!

Jag längtar så sjukt mycket tillbaka till L.A., jag hör hemma där och jag vill tillbaka! Och snart kommer jag vara hemma igen! :)

Ska hålla er uppdaterade! :)
Kramar Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0