Gott Nytt År!

Gott Nytt År!
Jag nu är det 2011, och jag känner på mig att det kommer bli ett fantastiskt år för mig. Jag har haft otroliga framgångar 2010 och jag tänker inte stoppa. Både i skolan och verkligen i min karriär, och jag VET att det kommer fortsätta att gå bra det här året också. Båkåtblickarna blir så otroligt stora jag skulle aldrig kunna tänka mig att jag skulle vara här där jag är nu för ett år seden. Det är fantastiskt!

Jag har fått en roll i en film
Jag har gått på Barbizon i USA på deras skådespelar och modellpogram
Sen kommer jag åka till IPAC i Hollywood i sommar
Jag skulle kunna få en dokumetär om mig eller kanske ett skivkontrakt...
och en massa andra grejer som jag gjort angående min karriär i USA
och mycket mer!

och sen har jag höjt mina betyg rejält :)

Allt ser ljust ut.
Och mitt nyårslöfte var att allt skulle fortsätta :)

Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE OSTEVIK - chasing the dream

gott nytt år och lycka till med allt!

tror på dig och din karriär :)!

2011-01-01 @ 03:21:55
URL: http://allboutjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0