Svar på komentarer

Postat av: Annah

Hej! Du verkar verkligen ha ett sjukt spännande och roligt liv :) Jag skulle vilja fråga dig lite saker, har du en mail-address eller nåt som jag skulle kunna få? :D Kram, tycker om att läsa din blogg.

2011-12-19 @ 15:47:56 

Hej, tack :) ja oftast! Jag skulle gärna svara på frågor, men skriv då din mailadres i uppgifterna när du skickar komentaren, ger gärna inte ut min mail bara sådär på bloggen :) tror du förstår! Kram Klara

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

hej jag har två frågor!
är du verkligen fortfarande 16? borde du inte va 17 nu? :)
Kan du verkligen vara med i filmen? med tanken på Hollyood och så???

2011-12-26 @ 12:11:43

Hejhej, ja jag är fortfarande 16, men inte så länge till :) jag fyller 17 år den 19 januari!
Ja det kommer jag kunna eftersom vi nu planerar att flytta till USA i sommar när jag har gått ut ettan, och filminspelningarna ska börja i mars så jag har mer än 4 månader att spel in filmen :) så det fungerar! Puuuh känns skönt! :) Kram Klara

Kommentarer
Postat av: hjälp

Hej! Jag har varit intresserad av att bli skådespelerska sedan länge, men har nu bestämt mig för att faktiskt satsa. Jag undrar om du har några tips på hur man kan gå tillväga ifall man inte har gått i någon teater grupp eller liknande (finns inget i närheten där jag bor). Jag har alltså inga förkunskaper annat än att jag är kreativ, och att jag tränar hemma. Jag behöver alla tips jag kan få. Hur började du? Jag kan ju nämna att jag är ett år yngre än dig. Kram

2011-12-28 @ 20:29:07
URL: http://-
Postat av: Maja!

Gott Nytt År! :D

2011-12-31 @ 14:48:21
URL: http://meemyandi.blogg.se/
Postat av: Jennica

När kan du l'gga upp en monolog som vi får träna på? En engelsk sjulle vara bra typ en komdei eller så!

2012-01-01 @ 12:23:30
URL: http://campolina.blogg.se/
Postat av: Jenny

hej klara

förstår att de har mycket att göra osv,

men det skulle va så kul att få se dokumentären,

längtat som en galning efter den :(

kramar

2012-01-03 @ 12:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0