Vad är det framtiden planerar?

Tog just en spådom ur spådomskrukan, vad kan det här betyda?

SWE: Prodjuktet du har i tankarna kommer snart öka kraftigt.





Tror ni att det kan betyda att dokumentärens tittare kommer öka kraftigt? Det är ju ett av mina prodjekt att publicera dokumentären även fast jag inte gjort det så mycket, som jag skulle kunnat...
Eller kan det vara min karriär, att min skådespelar och sångkarriär kommer öka kraftigt snart, jag kanske får en agent i USA utan HeyHollywood resan :)
Jag vet inte... jag får vänta och se :)

DEt kan vara läskigt hur bra dom här spåkakorna kan stämma in på sitt liv!


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

hoppas spådomen stämmer då :D!



sv: det är lugnt. hmm jag har ju inte blivit antagen än , men det verkar som om dom är intresserade eftersom jag fortfarande får mail, det sista var några ytterliga frågor de undrade om, så det verkar som att jag kommer bli antagen! haha...iallafall.. Jag kommer nog göra detsamma att jag väljer både en komedi och en drama, man ska ju alltid vara förberedd. Men ska jag välja en av dom blir det nog helst komedi. Tycker jag passar allra bäst till det!



hade du tänkt att göra någon annan audition också förutom hey hollywood när du åker :)?

2011-08-10 @ 22:20:18
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0