Som ett litet barn inför jul

Nu är det bara 46 dagar kvar tills vi åker till USA och LA, jag har ÄNTLIGEN börjat träna på min monolog som jag ska utföra. Den är ganska kort, funderar på att förlänga den, jag förlände den ganska mycket från orginalet jag skrev men den är fortfarande väldigt kort...
Längtar så sjukt mycket så jag kan nog aldrig beskriva hur mycket.
Men jag måste börja träna mycket hårdare på mitt manus...

Som jag sagt flera gånger kommer jag nog inte uppdatera så mycket, i alla fall inte varje dag, men då och då för just nu sitter jag och väntar på att "sakerna" alltså Hollywood resan, låtinspelningen och filme inspelningen ska komma för allt kommer ju sätta igång i Oktober.
Jag är inte exakt säker på vilka datum vi kommer spela in filmen men det kommer ju vara okt-dec och då kommer jag ju blogga om det. Och självklart kommer jag ju blogga under resan.
Men om jag ska vara helt ärlig tycker jag att det är roligare att göra dokumentärer, även fast det är sjukt jobbigt.

Det kan vara ganska frustrerande att jag inte får skriva om mitt privatliv, jag skulle vilja skriva om saker jag gör med kompisar, skolan och saker jag köper och andra prodekt jag har... men det är ju inte det min blogg handlar om...


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv om ditt privatliv också! visst din karriär är väl tyngdpunkten i bloggen men det betyder väl inte att du inte kan blogga om ngt annat? Mode-bloggar är inte enbart kläder ;) Dessutom är det roligt att läsa om kändisars privatliv också!!

2011-08-29 @ 17:57:18
Postat av: Felicia♥

Sv: Om du kollar min blogg,sen står det ''mitt handikapp'' på en ketegori,och där står det om vrf jag sitter i rullstol.

Kram♥

2011-08-29 @ 20:53:59
URL: http://mehpalla.blogg.se/
Postat av: matilda

fin blogg :)

2011-08-29 @ 21:53:01
URL: http://skogsrusset.soclog.se
Postat av: felicia f <33

Heej :) har du inte en e mail adress som jag skulle kunna få ?? Snälla ! Vill jätte gärna prata med dig om din kariärr :) snälla !!

2011-08-30 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0