Intresserad av JAPAN!

Jag älskar att kolla på dokumentärer om barn som försöker få en karriär vid en väldigt ung ålder, i tex musik, skådis eller modellbranschen. Och BBC three gör många sådanna.
Nyligen har jag kollat på en dokumentär om en 14 åring som är känd i Japan, den var väldigt bra och inspererand.
Jag har varit väldigt intresserad av att åka till Kina eller Japan förut men nu när jag har gjort lite mer "research" har jag kommit fram till att jag vill åka till Japan, dom verkar ha en väldigt intressant kultur, som är väldigt annorlunda än våran (typ europas och USAs) och tydligen bor bloggerskan Foki där också, haha det kanske jag bore ha snappat upp tidigare ;P men nu så är mitt önskeresmål, förutom USA, LA, Japan och Tokyo!
Men min blogg handlar ju inte om resmål utan om min karriär ocg framgång så kolla på den här! Den kommer insperera och peppa dig jag lovar! :)

Del 1


Del 2



Del 3



Del 4



Del 5



Del 6



Bra va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0