Dokumentären om min kamp att komma till Hollywood!


Som vissa kanske vet så finns det en dokumentär om min Hollywood resa jag gjore i Juni, den handlar om min dröm att bli en skådespelare och artist i Hollywood. Jag och min mamma åker på en auditonresa till LA där jag uppträder för agenter innom branschen som kanske vill skriva på mig!
Just nu försöker jag publicera dokumentären, så ni får gärna berätta för folk :) skulle uppskatta det!
Men det kommer också komma en till Dokumentär om en auditonresa jag ska göra i oktober. :) spännande!


DEL 1




DEL 2




DEL 3

 


Kommentarer
Postat av: fannyjosefin (www.fannyjosefin.webblogg.se)

har kolla igenom alla tre, gud va söt du rä!

2011-08-04 @ 02:24:33
URL: http://fannyjosefin.webblogg.se/
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

sv: njae inte så nervös, jag hoppas bara jag skicka rätt, eftersom det stod att man skulle skicka innan 48 timmar i ett annat mail. men jag är nästan säker på att det är rätt :)!



update: FÖRRÄSTEN! jag trooor jag har blivit antagen, för nu fick jag ett mail från dom där det står att dom vill ha underskrift av en förälder, eller ett svar ( eftersom jag är under 18 ) verkar ju lite misstänkt ;D

2011-08-04 @ 13:12:20
URL: http://josefinsdream.blogg.se/
Postat av: Lova

Sv; Det är egentligen en klänning, men jag brukar ha den som linne. Det är sjukt fint både och! Den kommer från ginatricot, fick den i början på sommaren. Härliga filmer! ¨

Kram. /Lova

2011-08-04 @ 13:58:05
URL: http://lovaas.blogg.se/
Postat av: Jennica

Jag skulle göra allt för att få vara dej, jag har drömt om i helam mitt liv att få bli skådespelare jag har bara spelat på teater, eftersom jag har inte pengarna att åka till usa och gör addishon, åh jag vill också bli skådespelare. Har du nå bra tips hur jag kan bli det här i sverige eller vad jag ska tänka på!

2011-08-05 @ 11:13:17
Postat av: LIENE

Du är awesome! Det är bra att du pushar dig själv. Själv förstår jag inte varför man ska vara så himla tråkig och bara göra vanliga saker i livet. Jag skulle helst vilja leva på musiken och inte gå i skolan, haha. Ska erkänna att jag är lite avis på dig men jag ska sluta vara avis på alla och göra mitt bästa för att uppnå mina drömmar:)

2011-08-08 @ 09:53:05
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0