jobbig vecka...

Okej jag har inte skrivigt något på evigheter... men det är för skolan jag har haft så HIMMLA mycket den här veckan... eller det tycker i alla fall jag, jag hinner inte änns göra blogginlägg! Jag hade Biologi prov den här veckan och imorron ska jag ha Geografi... plus våra böcker SUGER man fattar ju inte vad dom snackar om! Men men snart är det helg! :) funderar på att köpa en ryggsäck som finns på H&M faktiskt ganska snygg jag har inte haft en ryggsäck sen i fyran...
Ska på musikalen imorron och få min roll :) yeahy! och sen i helgen ska jag ha filmmöte med producenterna ännumera YEAHY! :P
Måste gå har fortfarande saker i Geografin jag måste kunna... shit jag tror inte jag kommer klara provet imorron... men men det finns ju A-kassa :P ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0