Utbränd!

Jag har inte skrivit på ett låååångt tag, men det är såhilma mycket som händer just nu och tusen saker jag måste göra skolan, läxor, betyg, träning, filmen, kompisar, min karriär, musikalen, städningen och så himmla många andra små saker som pågår hela tiden. Missförstå mig inte jag älskar allt utom läxor och skolan, fast dom är ju bland det viktigaste så det måsta göras, men jag känner att det håller på att bli för mycket. Vet inte om jag ska sluta med något, tränat har jag inte gjort på över 3 veckor, men det är i alla fall höstlov snart så jag kan pusta ut. Plus jag har en super spännande sak att berätta! Men berättar om det en annan gång måste till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0