Längtar tills helgen

Gud vad jag längtar till helgen jag ska shoppa med Annik och Clara, och jag har en budget på 2000:-, tänk, plus jag ska haldla julklappar! Så ni får se vad jag köper fast inte förns jul för då kommer ju dom jag köper dom se det jag köper.
Jag ska bla köpa en skönhetsjulkalender, typ som en sån där chockladkalender fast med skönhetsprodukter. Jag ska lägga upp på bloggen vad jag får varje dag!
Asså gud vad jag längtar efter att julpynta och få det att se ut som jul, jag älskar jul känslan!

Sen ska jag också se på bio med Alexandra, vi ska se den nya Harry Potter filmen, jag känner mig otroligt töntig ;) men jag är löjligt förälskad i Harry Potter filmerna! Så jag är såååå spänd inför att se den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0