Inköpsöista

Hej det här är mina MÅSTE köp just nu.

Sex and the City pälsen
jag vet det är sommar men den är såååå underbar! JAG MÅSTE HITTA DEN!

Vax remsor
dom fungerar riktigt bra om man vet hur man använder dom, kan förklara någon gång.

Jeans shorts
man måste faktist ha jeans shorts på sommaren och jag har inga...

Balerina skor

jag ha ett par styckan finamen kom ihåg om du ska köpa ballerina köp inga dyra dom blir utslitna ganska fort, i alla fall om du använder dom mycket!

Sommar smink
jag vill ha ljusrosa färger förut har jag varit inne på guld och naturella biega färger men nu har jag börjat ÄLSKA ljusrosa!

Avslutnings klänning
jag ska köpa en fin avslutnings klänning eftersom det här är den första skol avslutningen jag varit på sen i 5an.

Något jag borde lägga till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0